svenska
MENY

Allmän visning

08 maj 2024, kl. 17:30 - 18:00

Följ med på en kort visning i museets utställningar! Här finns fantastiska föremål från bland annat forntidens Egypten, Cypern, Grekland och Rom.

Var: Medelhavsmuseet
Ytterligare information: För köp av årskort, följ länken nedan. Fri entré till utställningarna gäller onsdagar kl. 17:00 - 20:00.
Dekorbild allmänna visningar

Köp årskort här

I visningen som är ca 20 minuter får du en introduktion till museets historia och samlingar, och vi tittar på några höjdpunkter.

Ingen förbokning krävs.

ÅRSKORT

Årskort kostar 250 kr, gäller i 365 dagar från inköpsdatum och ger inträde till Världskulturmuseernas fyra museer: Etnografiska museet, Medelhavsmuseet, Östasiatiska museet i Stockholm samt Världskulturmuseet i Göteborg.

*Östasiatiska museet stänger maj 2024 för ombyggnation och beräknas öppna igen 2026.

Årskortet ger också, bland annat, rabatterat pris på flera programpunkter och specialutställningar.

Registrera dig här